Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O46t52a23k53a92r 48S58e59k68l

14. 1. 2023 20:43

Dobře jste volil. Váš hlas pochopitelně a předvídatelně propadl a nezískal ho Váš druhý favorit , (taky) exot Babiš.;-D;-D;-D

7 0
možnosti

skoda, ze vas stejne uvazujicich nebyl milion, to by byl ficak ;-D

1 0
možnosti

Bašta je Bůh;-D. Na billboardů má napsáno, že nepřipustí bídu a ani válku. A pan autor správně poznal, že tohle umí zařídit jen Bůh. Proto se jeho volbě nedivím;-D

16 0
možnosti

Netajím se údivem.Nicméně, o tom svobodné volby jsou. Zároveň oceňuji Vaši otevřenost. Dodávám v legraci a vážně. Takový přepych si osobně dovolit nemohu. V posmrtný živo sice moc nevěřím, nicméně. Máme společnou hrobku. Nedovedu si představit. Už to zase slyším - "Synu, co jsi to zase vyved? Jsem znemožněn před celý městečkem":-)Vážně, já už se toho naposlouchal ...

3 0
možnosti
Foto

R^ Také jsem se nakonec podívala na debatu na Nově. Ne že bych nebyla rozhodnutá už před ní, ale potvrdila mi, jak nezajímavé jsou prázdné fráze. Nejvíce těch frází vyslovila paní Nerudová, druhý byl pan Pavel. Něco mi našeptává, že tyto dva kandidáty většina lidí prostě za prezidenta nechce, ačkoliv jsou jim cpáni horem spodem ;-D Už jen to rozdělení kandidátů na dvě skupiny musí normální uvažující člověk brát jako blbost a zbytečný pokus o manipulaci...

7 6
možnosti

Také mě ohromily nosné Burešovy myšlenky. Kam se hrabe Nerudka s Jenerálem ;-D

0 1
možnosti
Foto

;-D;-D;-D

Tak jsem se smála, že jsem málem klikla na karmu;-D;-D;-D

1 1
možnosti
Foto

Teta Kateřina by konstatovala, že jste se dostal z bláta do louže. Každopádně Vám přeji, aby konečně byla odvolána vláda Petra Fialy a premiérem by se stal kupříkladu myslitel pan Kobza, případně Rozvoral či koneckonců kdokoli z brain trustu SPD. Nakonec, parádní jízda toboganem je vzrušující.

Obávám se ale , že by poté mohli Vaši potomci tu a tam znesvětit Váš hrob.

13 3
možnosti
Foto

Váš typický "humor", pane Vodvářko. A ta poslední věta, ta je obzvláště ošklivá.

6 6
možnosti

Strašně rád bych si s autorem blogu promluvil do očí, aby mi mohl vysvětlit, jak je možné, že člověk s celkem těžkým životním příběhem, se může rozhodovat mezi Babišem a Baštou. To mi fakt hlava nebere.

18 1
možnosti

J43a41n 15H56a51r52v60a45n

14. 1. 2023 11:09

Mně zase hlava nebere, jak někdo nechápe, že ostatní lidi nejsou jeho mutanti - mají svou vlastní hlavu a svoje myšlení. ;-D

8 1
možnosti

J31a25n 72P63a84v26l51í83k

14. 1. 2023 10:50

Já Vaši volbu vítám. Kdyby vás bylo víc, Bašta by sebral několik procent Burešovi.

6 0
možnosti

Připojuji se k pochvale. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 946x
PhDr. Karol Wild je bývalý filmový a televizní režisér, kdysi také učitel na VŠE a na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Nyní v důchodu. 

Seznam rubrik