Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vy nechápete, že se dnes volí prezident?

3 3
možnosti
Foto

Asi leckdo nechápe, že se nejen dnes v ČR nevolí ani mocnář, nebo ,,tatíček",či dokonce diktátor:-P

6 0
možnosti
MD

Chtěl jsem reagovat na dva komentáře, ale už tady nejsou... Kdo to tady maže? 8-o

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JV

Po té divné osobě slintají příznivci Putinovych (Parlamentních) Listech.

2 3
možnosti
PN

No co, třeba vás bude víc a finále Bašta vs Babiš, to by bylo něco, pro většinu zdejších " uvědomělejších " diskutérů a blogerů.

8 1
možnosti
JD

Konec diskuzního světa by nastal. Tolik infarktů!;-D;-D;-D

6 1
možnosti
LS
JD

Pane Wilde, velice oceňuji Vaše přiznání, i když nejsem příznivcem pana Bašty.

V diskuzi dostanete nakládačku od zdejších bojovníků.

R^R^R^ Mějte se pěkně!

10 1
možnosti
LS

Že zrovna vy píšete o nějaké nakladačce. Vy s vaší kohortou bojovníků na jiných blogech trolujete, nicite diskuzi.

5 7
možnosti
Foto

Já jsem měl vyšší jmínění o takových lidech, jako jste vy, ale jak zjišťuji mýlil jsem se. Zjišťuji, že titul neznamená inteligenci.

6 10
možnosti
Foto

J71a45n 73S83v53a29t19e95k

14. 1. 2023 9:23

Chtěl jsem volit pana Babiše.

...

Nakonec jsem volil pana Jaroslava Baštu.

Zdroj: https://wild.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=796671

Jste prostě <<ideální volič>>. Gratuluji!

4 4
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 946x
PhDr. Karol Wild je bývalý filmový a televizní režisér, kdysi také učitel na VŠE a na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Nyní v důchodu. 

Seznam rubrik