Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velký dík za vzpomínky. R^

Jak to vlastně dopadlo s tím filmem o Mnichově 1938? Je, nebo bude možné jednou ho někde zhlédnout?

0 0
možnosti
Foto

K79a45r22o37l 68W71i61l98d

22. 8. 2018 3:26

Dobrý den,

ona už je vlastně noc. Obecně se dá říci, že televize se nemají moc k tomu, aby ukazovaly věci, natočené v předpřevratové době. Pouze, když si hodně diváků přeje majora Zemana, tak lidu vyhoví. Já jsem televizi upozornil na několik ze svých dokumentárních filmů (o Komenském, Keplerovi, Mánesovi a pod.) ale výsledek nulový. Například když byl před léty Rok astronomie, vysílala televize po celý rok všechno možné, jen toho Keplera ne a ne. Před dvaceti roky jsem před výročím mnichovské zrady upozornil na můj film Mnichov 1938 Českou televizi a přes to se 29. září nepromítal. Když jsem pátral jsem po důvodech, dozvěděl jsem se, že televize musí Krátkému filmu Praha - jako majiteli filmu - zaplatit 6.000 Kč za jednu minutu vysílání, což bylo dohromady 123.000 Kč a televize na to prý nemá. Tak jsem napsal řediteli České televize, že mám něco našetřeno na pohřeb a jsem ochoten tyto peníze darovat televizi, aby si vysílací práva na film mohla koupit. Na svůj dopis jsem nedostal odpověď, ale film se vysílal v České televizi o měsíc později, k výročí vzniku Československa. Tak nevím, nechce se mi to opakovat, pohřby mezitím zdražily ...

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS