Diskuse

Prosím o pomoc

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Omlouvám se, že Vám neposkytnu radu, pouze zkušenost. Před několika lety jsem byl ve stejné situaci, byť z jiného důvodu. Deaktivovat fcb se mi podařilo "intuitivní" metodou, ale byl to doslova "porod" - něco extrémně obtížného. Nakonec se mi to povedlo, doslova po x nekonečných pokusech - a já pak věřil tomu, že fcb účet nemám. Abych ovšem po čase zjistil, že fcb sice nemám, ale současně mám, byť "prázdný" - totálně neaktivní (asi jako kdybyste doma "zrušil" televizní přijímač, zcela vybrakoval jeho vnitřnosti a nechal si pouze "bednu" na "ozdobu"). Tehdy jsem nabyl dojmu, že snadnější než zbavit se fcb je vyřešit kvadraturu kruhu či vymyslet funkční mírové narovnání mezi Izraelem a palestinskými Araby. --- Na druhou stranu: máme zde na blogu tolik všehoznalých brouků Pytlíků, kteří Vám jistě poradí. Hodně štěstí.

1 0
možnosti
PV

P71a36v68e49l 52V62é50b52r

2. 4. 2018 11:17

Já to vyřešil zcela z gruntu: Prostě na sociální sítě nelezu, natož, abych si zakládal účet.

Takže vlastně také neporadím. Co dělat...

3 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 946x
PhDr. Karol Wild je bývalý filmový a televizní režisér, kdysi také učitel na VŠE a na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Nyní v důchodu. 

Seznam rubrik