Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Pomozte při pátrání, prosím

Včera mi volala jedna paní z Bratislavy v domnění, že jsem její syn, který se jmenuje stejně. Někdo jí našel můj telefon na internetu.

Dlouho si myslela, že mluví se svým synem a mně dlouho trvalo, než jsem ji přesvědčil, že nejsem její syn, že nepocházím z Bratislavy ani nejsem příbuzný … Zdá se, že paní je nemocná a chtěla by svého syna před smrtí ještě vidět. Naposledy ho viděla před 5 roky a ví o něm jen tolik, že pracuje nebo pracoval u firmy Alo Diamonds v Praze. Slíbil jsem jí, že se pokusím ho najít. Bohužel se mi to nedaří. Obvolal jsem několik prodejen Alo Diamonds v Praze a setkal jsem se s tím, že o něm nevědí a telefon na personální oddělení firmy mi nemohou dát. Nechápu proč, vždyť kdybych chtěl být u nich zaměstnán, tak jako tak bych se musel dostat na personální oddělení. U nich je to tajemství – nepřehánějí to už? Možná je tento pán na Facebooku (je mu asi 36 roků) nebo na Instagramu, ale ani s jednou touto institucí se nekamarádím, byť jsem se tam kdysi přihlásil, ale nikdy toho nevyužil k získání „přátel“. Obrátil jsem se na Policii ČR a i tam jsem byl striktně odmítnut s tím, že policie pátrá jen po lidech, o které má ona sama zájem.

Pomůže někdo? Děkuji předem!

Autor: Karol Wild | pondělí 23.12.2019 10:42 | karma článku: 15,23 | přečteno: 665x
  • Další články autora

Karol Wild

Otevřený dopis panu primátorovi

Vážený pane primátore, přeji Vám k novému roku pevné zdraví a hlavně dobré nervy. Budete je ve Vaší funkci bohatě potřebovat - uvedu příklad.

30.12.2023 v 14:59 | Karma: 6,17 | Přečteno: 232x | Diskuse| Miniblogy

Karol Wild

Otevřený dopis pro paní Janků a pana Bangu

Na tomto místě jim chci oběma napsat, co soudím o blogu, který administrují. Protože si myslím, že taková vynikající možnost výměny názorů stojí za to.

23.12.2023 v 11:03 | Karma: 22,30 | Přečteno: 757x | Diskuse| Hyde park

Karol Wild

Zelenskyj a Putin podruhé

Před časem jsem zde na svém blogu, na samém počátku Putinovy vojenské akce napsal, že Putinovi jde jen o Donbas a Luhansko. Dostalo se mi výsměchu.

12.12.2023 v 23:43 | Karma: 32,30 | Přečteno: 750x | Politika

Karol Wild

SSSR a nacistické Německo rozpoutaly druhou světovou válku - podruhé a naposled

Před několika dny jsem napsal článek nesprávně nazvaný, protože na kritizovaném plakátu zněl nápis: SSSR a nacistické Německo rozpoutaly druhou světovou válku. Omlouvám se, ale...

1.12.2023 v 9:35 | Karma: 22,10 | Přečteno: 697x | Politika

Karol Wild

Nakoupíme 24 letadel F-35

Mnoho občanů se ptá, k čemu je to dobré. Tak jsem si dovolil několik poznámek, které se opírají o názory odborníků.

26.11.2023 v 18:52 | Karma: 33,47 | Přečteno: 874x | Politika
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Izrael má nový plán pro Gazu. Po válce by na ni mohly dohlížet i arabské státy

3. května 2024  16:30

Čelní představitelé izraelské vlády uvažují o rozsáhlém plánu poválečného uspořádání Pásma Gazy, v...

Německo sabotuje projekt bruselského Starlinku. Zvýhodňuje Francouze, tvrdí

3. května 2024  16:19

Evropská unie chtěla do roku 2027 na nízkou oběžnou dráhu Země vyslat soustavu satelitů v rámci...

Vlak po nárazu do stromu vrátil na koleje jeřáb, zvedal 21tunový kolos

2. května 2024  18:56,  aktualizováno  3.5 15:56

Uzavírka trati u Plesné na Chebsku, kde ve čtvrtek vykolejil osobní vlak, skočila v pátek kolem...

Škody po požáru v Mionší jsou jen minimální, prales podle hasičů někdo zapálil

3. května 2024  11:46,  aktualizováno  15:54

Hasičští experti se vrátili do terénu, aby vyšetřovali příčinu požáru v pralese Mionší v Dolní...

  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 946x
PhDr. Karol Wild je bývalý filmový a televizní režisér, kdysi také učitel na VŠE a na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Nyní v důchodu. 

Seznam rubrik