Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hloupá úvaha, podívejte se na mě - vždycky jsem dodržoval všechny nařízení, mám za to, že jsem docela zodpovědný, přesto jsem covid "nakoupil", ani jsem nevěděl jak. Podle Vás - dobře mi tak...?

0 0
možnosti

V tom svém povolávání českých lékařů z ciziny jste zapomněl, že by si taky sebou museli vzít i lůžka intenzivní péče. No a to by asi nešlo.

0 0
možnosti
Foto

Úvaha dobrá, jen jste nezohlednil na co se umírá v současnosti. Myslím si, že při rozvolnění by těch mrtvých bylo méně.

1 1
možnosti

Ještě jste zapomněl na mnoho u nás vystudovaných lékařů, kteří nevykovávají svouji profesi a vysedávají v parlamentu a různých úřadech mimo profesi.

3 0
možnosti
Foto

K63a19r69o90l 24W10i89l49d

28. 2. 2021 17:45

Máte pravdu, paní Vavrochová, ale do jednoho článku nelze vtěsnat vše.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS