Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K23a67r70o54l 10W50i32l73d

21. 12. 2019 16:18

Díky pane Procházko, už se nevztekám na prodejce, ale na Google. Jen mi je divné, že Google něco ukazuje bez souhlasu prodejce. A navíc, prodejce za to jistě platí, nebo je to pro něj zadarmo?

0 0
možnosti
SW

Důkaz blbosti umělé inteligence.

0 0
možnosti
RP

je vidět že vůbec nerozumíte jak funguje reklama na internetu.

to že se vám zobrazují nabídky na židle v prohlížeči, za to nemůže prodejce, ale poskytovatel reklam, tedy Google a Seznam.

Na www stránce je kód/program, který sleduje co prohlížíte, ale už neví, že jste nakoupil a proto se vám snaží prodat to, co jste si prohlížel.

takže se nevztekejte na eshop ale na Google a Seznam

0 0
možnosti
Foto

Co jste mi to provedl? Včera jsem si přečetla váš blog a od té doby na mne ty vaše židle vyskakují odevšad! :-)

1 0
možnosti
Foto

K39a18r61o32l 97W58i90l43d

23. 12. 2019 10:48

Je mi to velice líto, paní Kozáková, ale to nejsou "moje" židle ... Hezké Vánoce s židlemi od Superkanclu!

0 0
možnosti
Foto

Jste na omylu v tom, že s tím má něco společného e-shop, kde kupujete. Nikoliv, reklamní systém, který zaznamená, kde jste a co čtete.

Takto mi (na web v mobilu) po cestě do Svaté země chodily asi dva týdny reklamy typu: kup si výhodně Škoda Octavia v autosalónu Haifa.

Na počítači (a teď ani na mobilu) ne, používám prohlížeč, který umožňuje instalaci rozšíření a existuje několik, jejichž jméno se tady nesmí napsat, které vám ty reklamy zkrátka odstraní.

Je to dost účinné a málokdy způsobuje potíže (v takovém případě to můžete vypnout, třeba pro konkrétní stránku).

No a nebo můžete reklamy ignorovat.

Stěžovat si můžete taky, ale to jediné opravdu nefunguje.

3 0
možnosti
MB

Potvrzuji to Vaše - Kdo se zkontaktuje na webu s prodejcem - Je ztracen ! Zřejmě doživotně pronásledován. Reklamy, ze mne udělaly - I nového diváka TV !

Dříve jsem si nahrával na video. Důsledek směnnosti a usnutí - Hurá, o nic nepřijdu ! Pak jsem se zdokonalil a již dokázal usnout i u videa. Najdu si to přerušení ! K ničemu, usnul jsem i u toho převíjení kazety ! Tedy, nový model sledování !

Jakmile vypukne reklama, sláva dálkovému ovladači !, sleduji cosi jiného. To mne i zaujme, vše do doby dalších reklam. Opět přepínám a někdy se i vrátím k programu původnímu ! Opět se všechno opakuje, s výsledkem jasným - Usnu ! Jsem zcela obohacený, kulturní člověk ! Vlivem reklam za večer shlédnu i 5 pořadů. O čem byly, to pravda, netuším ! Nicméně reklamy nebyly žádné ... :-)

0 0
možnosti
FD

Taky si od zelené stvůry v životě nic nekoupím.

1 0
možnosti
Foto

Drásá nervy nejen v telce, ale i v rádiu;-)

0 0
možnosti
Foto

K35a53r25o24l 77W67i44l25d

20. 12. 2019 1:51

Dobrý den, pane Hejlíku, přímo sem, mezi vaše diskusní příspěvky se mi vložila reklama na ty kancelářské židle. Prostudoval jsem ji celou, ale nikde jsem nenašel, jak se dá zrušit, aby dále nechodila ...

0 0
možnosti
JP

Pane Wilde, mě to chodí u každého emailu :” Pokud si již nepřejete dostávat naše informační emaily, prosím proveďte odhlášení zde: newsletter-nezasílat.”

0 0
možnosti
TH

Alespoň, že na počítači si člověk může všechnu tu reklamu zablokovat. Dokonce to umí i blokovat tyhle premium vyskakovací tabulky co akorát otravují.

0 0
možnosti
Foto

To jsem také již zkusil (tedy v prohlížeči zablokovat reklamy) a potom mi na monitor pořád místo těch reklam na všechno možné chodilo masivní upozornění ve smyslu "váš prohlížeč blokuje reklamy" - takže to vyšlo co do množství v podstatě stejně. ;-(

0 0
možnosti
PT

P50e73t56r 24T20o64m43e21k

20. 12. 2019 0:18

99 procent normálních lidí reklama odpuzuje a otravuje. Je to naprosto zbytečná činnost.

1 0
možnosti
Foto

Pominu-li kvalifikovaný odhad (99 %), zřejmě se jim to 1 %, kteří nakoupí, vyplatí, takže jim na nějakém obtěžování nikterak nesejde. Bohužel.

1 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 946x
PhDr. Karol Wild je bývalý filmový a televizní režisér, kdysi také učitel na VŠE a na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Nyní v důchodu. 

Seznam rubrik