Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K68a19r32o77l 80W66i90l64d

27. 6. 2019 20:22

Aby bylo jasno: Petrohrad je nádherný a je obdivuhodné, jak ho dali po válce dohromady.

Moje kritika se týká cestovní kanceláře, Petrohrad za to nemůže.

3 0
možnosti

Chodili jsme pouze tolik, kolik jsme chtěli.

0 0
možnosti

Kamarádka letí do Petrohradu příští týden, ale bez cestovky, tak budu zvědavá na její dojmy.Viděla jsem v sobotu v tv pořad Objektiv, kde byla reportáž zpravodaje p.Karase o zvedacích mostech v Petrohradu. Bylo to moc hezké, ale bylo z toho poznat jak je to turisticky náročná destinace.

Ale před Vámi i bratrem smekám, že jste ten "maratón" zvládli.

3 0
možnosti

Ano, Rusko byla vždycky tvrdá země. ;-D

0 0
možnosti

No ano, Petrohrad je krásné město, ale veliké. Pamatuji, že jsem kdysi vyrážel se skupinou kolegů v zájezdu do paláce Smolnyj k nejbližší stanici metra a já jim podle plánu města tvrdil, to je dobrý, to bude jen kousek. No, šli jsme to asi půl hodiny, velikost města vzdálenost zkresluje. ;-D

Ale teď vážně pane Wilde, ten Váš průvodce byl bezohledný člověk, a s takovým a s takovou cestovkou bych už nikam nejel.

6 0
možnosti

Takže to pozitivní z cesty se vypařilo? Asi bych jel pokoukat přírodu....pokud by mě do ní pustili.

1 0
možnosti

Mel jsem kolegu, ktery vzdy chtel na vlatni oci a podle svych predstav videt sovetsky svaz. pamatuju se, ze od roku 1986 dostaval vzdy zamitnuti viza ze to takto nejde a neni to bezpecne.

kdyz jsem s nim pred dvema lety mluvil, rikal, ze mu to opet uz ne sovetsky, ale rusky konzulat zamitl, ze ted uz to oprvdu neni bezpecne.

0 0
možnosti

Tak to je škoda ... věřím, že nezkušený nebo trochu bezohledný průvodce dokáže znepříjemnit zájezd. Od těch co byli v Petrohradu jsem slyšela jen velkou chválu ale taky přiznání, že to byla honička.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 946x
PhDr. Karol Wild je bývalý filmový a televizní režisér, kdysi také učitel na VŠE a na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Nyní v důchodu. 

Seznam rubrik