Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdybych byl věděl, že se narodil v Německu, nedivil bych se. Nenávist je zlá a blbá.

Zdroj: https://wild.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=685167 Skutečně jste přesvědčen, že byl ,,až zapomenut" proto, že se narodil v Německu?:-/ Jistě víte, že odpor vůči naší okupaci nebyl jen 28. října, ale i o Opletalově pohřbu, který na následek svého zranění zemřel později, A v onom článku, na který se odvoláváte je o tom všem zmínka. Jinak viz. níže pan Beneš.

0 0
možnosti
Foto

P.S.:Jinak nejen Vašemu zájmu, ale i rozhodnutí ohledně hrobu pro tuto jednu z mnoha obětí nacizmu u nás kvituji.R^

1 0
možnosti

Pamětní deska Václava Sedláčka v Žitné ulici na beton již dlouhé roky je. Vím to stoprocentně, protože si jasně pomatuji, že právě z ní jsem se o Václavu Sedláčkovi dozvěděl a teprve potom jsem si to vyhledal v naučném slovníku.

V tuto chvíli si nevybavuji, zda ji má tam přímo svou vlastní, či zda ji má společnou s Janem Opletalem, ale prostě tam je.

Nebo alesoň byla ještě před přibližně dvěma měsíci, kdy jsem tam byl naposledy.

1 0
možnosti
Foto

K84a95r66o53l 85W59i10l41d

29. 10. 2018 3:25

Půjdu se podívat do Žitné ulice, ale já jsem psal o době dávno minulé, kdy tam byl jen Jan Opletal a v novinách se vzpomínal jen on. Asi desku vyměnili, ale já jsem to nezaznamenal. Nechodil jsem se tam dívat znovu a znovu, zda je tam změna.

0 0
možnosti
Foto

Karma. Jsem tak nekulturní barbar, že jsem si až donedávna nevšiml, že tu jste. Ale každopádně díky. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 946x
PhDr. Karol Wild je bývalý filmový a televizní režisér, kdysi také učitel na VŠE a na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Nyní v důchodu. 

Seznam rubrik