Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych to udělal jako v hokeji. Po remíze prodloužení 2x10min devět na devět a pak pentle. Vítěz bere 2, poražený 1 bod ⚽⚽:⚽

1 1
možnosti
Foto

K10a31r59o17l 27W21i27l26d

10. 7. 2018 11:01

Souhlasím s Vámi, ale stačilo by mi, kdyby při stavu nula - nula nebralo ani jedno mužstvo žádný bod. Nicméně možností je víc, jen za pouhé běhání nebo bruslení bez branky bych neodměňoval. Ničím.

0 0
možnosti

Me ten World Cup prinasi i jine vzpominky... je to z World Cup v Bern, 1954, otec na nejake farme v Letnanech pomahal sbirat nejake ovoce, ja mu s radosti pomahal a na nejake blizke farme meli pustene radio a to na plne pecky vysilalo ten zapas a pri kazdem golu co dalo NSR se ozvalo velke nadseni z te farmy..a pak je z toho jeste jedna vzpominka, pri brouzdani kolem te farmy jsem nasel v trave leteckou obalku a v ni bylo par stranek o planech americkeho vyzkumu vesmiru... otec me rekl to okamzite spalit, ale stacil jsem to vse precist a o ten vesmir mam zajem od te doby

https://en.wikipedia.org/wiki/1954_FIFA_World_Cup

1 0
možnosti

Starý systém byl 1-3-2-5. Např. ČH Bratislava, slavná záloha, Matlák - Buberník. Máte to špatně. V r.1958 přišli Brazilci se 17-letým Pelé s revolucí 1-4-2-4.

0 0
možnosti
Foto

K75a55r85o73l 62W10i72l50d

10. 7. 2018 10:57

Já jsem psal o letech 1949-50. Tenkrát to bylo se dvěma obránci. Za smutné považuji situaci se 4 až 5 obránci a s jedním, nanejvýše dvěma ůtočníky. Časy Pelého už jsou také pryč.

0 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 946x
PhDr. Karol Wild je bývalý filmový a televizní režisér, kdysi také učitel na VŠE a na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Nyní v důchodu. 

Seznam rubrik