Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

1. Když se jakákoliv kauza "znovu provětrá", tak je to špatně?

2. Pokud policie vyšetřuje, nechť vyšetřuje. To přece nikomu nemůže vadit. Pokud důvodně obviní, je to snad v pořádku, to je její povinnost.

Ergo: Čeho se to bojíte? Proč mám dojem, že jen toho, že bude kauza ČH dotažena do zaslouženého konce.

PS: Vy nevěříte panu Babišovi? On přece celý kruh, vytvářející onen podvod, popsal v parlamentu velmi podrobně a přesně.

0 0
možnosti
Foto

K78a16r22o81l 28W52i74l31d

5. 5. 2018 14:32

Pane Hrubý, zdá se, že jste nepochopil, co jsem měl na mysli: Tak jako by ministr vnitra od Babiše mohl policii ovlivňovat v prospěch Babiše, na druhé straně by mohl ministr za ČSSD ovlivňovat policii v neprospěch Babiše. Ale o tom se žádný novinář nezmiňuje. To mi vadí, ta jednostrannost argumentů. Já se nebojím ničeho, jen mi vadí jednostranné podezírání pana Babiše a jeho případného ministra z machinací. To je vše.

0 0
možnosti
SN

:-).......Já se spíše domnívám, že se bojí, aby ministr vnitra z ANO nezačal řešit jejich levárny z minulosti, vč. kauzy Vidkun a Beretta, kdy se náhle a rychle bez projednání udělala Chovancova "reorganizace" policie. R^

0 0
možnosti
VH

A proč se už - za půl roku vládnutí ANO - řešit nezačalo?

Není to tím, že

- se již několik let řeší, jen Vás nikdo neinformoval, nebo

- není co řešit?

0 0
možnosti
PK

Ano , jsme na tom tak bídně....

2 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 946x
PhDr. Karol Wild je bývalý filmový a televizní režisér, kdysi také učitel na VŠE a na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Nyní v důchodu. 

Seznam rubrik