Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Napadlo vas nekdy, ze nekdo muze byt stary a z Mustanga nebo Mercedesky 320 se mu spatne vystupuje? SUV je pro nas "staresiny" jak delane. Moje "Rogue" od Nissanu je presne pro mne.

2 0
možnosti
PJ

P85e63t19r 95J86a37r18o20š

4. 3. 2018 21:59

Osobne v SUV vidim spis maldy zenusky, nebo matky. Oproti starsim lidem tak v pomeru 10:1.

Zajimavy take je to, ze jsem v peknym aute nevidel skaredou zenskou. Skaredych chlapu vsak nepocitane.

4 0
možnosti
VV

Take jsem si vsiml, vetsinou blondate stihle tricatnice.

1 0
možnosti
Foto

Měl jsem též Nissana 4x4, lepší vůz jsem neměl a už asi mít nebudu. Pro nás (už dávno mladé) je to ideální. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 946x
PhDr. Karol Wild je bývalý filmový a televizní režisér, kdysi také učitel na VŠE a na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Nyní v důchodu. 

Seznam rubrik