Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

Do značné míry je podstatné to, o čem jeho média neinformují a to se těžko analyzuje. Další věc je, zda aféru týkající se nejmocnějšího člověka v zemi dáme jako votvírák nebo někam do ztracena. Třeba současná aféra neoprávněných dotací na cizí pozemky, kvůli které vedení Českého rozhlasu tlačí na své zaměstnance. Myslíte, že není zajímavé, když je předseda podezřelý z rozsáhlého podvodu? Člověk by řekl, že ano, ale idnes o tom vůbec neinformovala...

4 0
možnosti
Foto

Podle vzoru písně našeho idolu z mládí, skupiny Olympic Dej mi víc své lásky i já jsem vymyslel jeden "Babišovský nápad".

Nechci se rouhat Bohu, ani přivolávat neštěstí na svoji rodinu, ale vymyslel jsem takovouto posloupnost zcela legálních kroků.

1. Moje auto má, hypoteticky, poruchu automatické převodovky, což je drahý špás.

2. Můj syn je, hypoteticky, invalidní a má nárok na příspěvek na auto. A získá peníze na opravu toho auta, které dostal ode mě.

3. S opraveným autem jezdí, přesně podle pravidel, 5 let.

4. Po 5 letech převede auto zpět na mě a to zcela v souladu s podmínkami udělení dotace.

Já mám své milované autíčko zpět a vesele s ním drandím. Až se stanu někomu nepohodlným a ten vztekle vykřikne: BYLO TO ÚČELOVÉ.

A i kdyby bylo, tak co?

2 1
možnosti
RH

To je demagogie, podle všeho se jednalo pouze o fintu, jak se dostat k prachům na který neměl nárok. Pokud dostane policie prostor, tak uvidíme a OLAF taky ukáže směr...

0 0
možnosti
MB

Jsem celoživotním čtenářem MF, dokonce předplatitelem, (čtvrtky - dárek od dcery). Srovnání opravdu mám. Pak, bohužel, obsahová kvalita šla výrazně dolů. I mne zajímal Babišův vliv - musím uznat, že se výrazně neprojevuje ! Jsou tam i překvapivě kritické články - další věc, že další se objevují se zpožděním, či vůbec. Co naopak hodnotím vysoce je např. existence tohoto webu. Osobně zde denně oligarchu tepu - cenzurní zásahy nevidím. Obecně, dělat novinařinu v tištěné podobě je zřejmě nesmírně složité - Již jde o cenu tisku + existenci dalších serverů. Mj., již předplatné odebírat dále nebudu - Ani tak nejde o Babiše, jako o prostý nedostatek času ... Ten vliv se přenáší do virtuální - elektronické podoby ... :-)

1 0
možnosti
JR

J78a35r51a 34R72a20n11k

15. 12. 2017 2:29

Musite ho mit nesmirne rad a jeho minulost Vas nezajimaRv

3 3
možnosti
Foto

Jaká minulost Jaro? On něco provedl?

2 2
možnosti
Foto

To je v pořádku, odpovídá to Babišovu PR, zřejmě mu jeho imagemakeři poradili, že prorazí jen když bude za chudáka a tak se i děje. Zkuste se chvíli zaposlouchat, většího chudáka by pohledal. Tak se snaží, tak rád by nás dovedl ke světlým zítřkům, ale všichni mu házejí klacky pod nohy, reklamní kampaň je založena na chudáčkování a v tom stylu jedou i média. Nakonec sedmá velmoc má prakticky nulovou důvěru, takže je to zcela v souladu.

3 1
možnosti
Foto

Většinou lidé věří tomu, co chtějí a vidí, co se jim líbí.

Zkuste popřemýšlet, jestli podpora musí nezbytně nutně být přímá jako lajna.

Třeba vás něco napadne.

1 0
možnosti
Foto

Ano tak to je. A co vás pane Macháčku napadlo?

2 0
možnosti
KS

K41a43r52e70l 54S96a41i19d64l

14. 12. 2017 21:13

R^R^Karma,ale neplatiči daní vás sežerou;-D;-D

3 1
možnosti
Foto

Jaký je rozdíl mezi neplatičem daní a dotačnímu podvodníkem, nám asi nesdělíte, že?

5 3
možnosti
Foto

Blahoslavení chudí duchem.....

2 2
možnosti
Foto

S použitím tohoto citátu byste paní Jandová měla být velmi opatrná.

2 1
možnosti
VV

Jak jsem si tak vsiml, tak Andrej Babis nema vetsiho nepritele, nez ten jemu patrici tisk.

A u zdejsich blogeru je to jeste vyraznejsi. Dobre 90% jich tu do nej sije a jen par se ho zastava. Ze by mu tu nekdo vyslovene fandil jsem si teda nevsiml.

5 5
možnosti
Foto

Já musím říct že jsem nikdy nebyl zarytým fanouškem Andreje Babiše otočnému Až ta nesmyslná a agresivní akce proti němu letos na jaře.

A když jsem včera viděl v televizi Jak si počíná v Bruselu tak jsem zíral jako vyoraná myš takhle hezky se tam ještě nikdy nikdo neprosadil ani Klaus.

2 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas s autorem. A antibabišovce bych vyzval, aby si všimli, jak třeba Reflex od doby, co ho koupil pan Bakala, pozvedl proti Babišovi válku., např. útoky JXD jsou už za hranou. A na "babišovské" Idnes se o tom ani nepíše.

7 4
možnosti
KS

K20a14r12e23l 46S87a72i66d64l

14. 12. 2017 21:14

JXD je sjetá smažka který marjánka sežrala mozekRv

3 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 946x
PhDr. Karol Wild je bývalý filmový a televizní režisér, kdysi také učitel na VŠE a na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Nyní v důchodu. 

Seznam rubrik